Názory zákazníků
Dne 28.4.2011 jsem si objednal a zaplatil(převodem z účtu) dálkový ovladač OPENBOX,Redion. Do 6.5.2011 se nic nedělo a až na můj telefonický dotaz mi bylo sděleno, že ovladač nebyl skladem a až teď ho posílají. Do dvou dnů jsem ho měl doma v pořádku, akurát jsem ho musel zaplatit znovu, protože byl odeslán jako dobírka. Tak jsem to dne 10.5.2011 oznámil telefonicky i e-mailem Vaší společnosti a žádal o vrácení peněz za dobírku.Bylo mi přislíbeno, že mi peníze budou vráceny. Dnes je 18.5.2011 a peníze stále nemám!!! Takto jsem si slušnou firmu s tolika pochvalnými názory nepředstavoval. Jsem zvědav do kdy budu ještě čekat na své peníze.
Vyjadření DALKOVE-OVLADACE.CZ:
Mate sice pravdu ze zbozi bylo omylem poslano na dobirku, ackoliv byl Vami ovladac zaplacen predem na nas ucet. Bohuzel ale zapomnel jste v platbe uvest var. symbol takze platba nebyla identifikovana, proto to zpozdeni zasilky a mylna dobirka - vim ze o chybejicim v.s. jste nas informoval mailem.... proto se omlouvame za pochybeni, nezadala jsem to do systemu ze platba byla jiz uhrazena-pokud je v.s. v platbe uveden tak se to totiz dela automatizovane. Dle nasich obchodnich podminek platby za vracene zbozi posilame do 14 dnu coz jsme splnili, dnes je to 8.den od Vaseho ohlaseni problemu coz bylo 10.5. Platbu jsme Vam dnes poslali na Vas ucet vcetne castky za postovne i doberecne takze by mel byt tento problem vyresen k Vasi spokojenosti.
BTW nechapu proc nam pisete tady, kdyz jste mohl k doreseni problemu pouzit e-mail, pokud jste chtel platbu urgovat.
Katerina Kulhankova