Názory zákazníků
V neděli jsem zboží zaplatil a dnes ve čtvrtek nemám ani peníze ani ovladač. Takže se s těmi chvalozpěvy uklidněte.
Komentář správce eshopu: Zveřejňujeme VŠECHNY názory našich zákazníků a tedy i negativní.....první negativ je významný a proto nás překvapil, zamrzel ale také probral ze sladkého snění nad chvalozpěvy ostatních zákazníků :-) Bereme to jako žádoucí zpětnou vazbu díky které máme podnět pro zlepšování.
Pro vysvětlení panu Plickovi a ostatním: pokud zboží platíte přes účet, pak musíme čekat e až se nám platba objeví na účtu a až poté ovladač odesíláme. U některých bank to může trvat i 3 dny. Pokud si přejete obdržet zboží do druhého dne pak si zvolte buď platbu na dbírku nebo nám ihned po odeslání platby pošlete potvrzení transakce z Vaší banky, že jste nám platbu poslali. Poté nečekáme na připsání platby a zboží odesíláme okamžitě. Zákazník musí pochopit, že při způsobu platby "předem na účet" nemůžeme zboží ihned atomaticky expedovat. Občas se nám totiž stává, že objednávka není zákazníkem ani přes opakované výzvy a urgence vůbec uhrazena a po určité době ji stornujeme.
Pan Plicka měl ovladač do konce týdne doma a za delší čekací dobu se omlouváme ačkoli to není naše vina.