logo

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

  1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

I.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně stojí společnost VAT Electronic s.r.o, IČO: 285 82 543, se sídlem Ostrava – Přívoz, Korejská 724/15, PSČ 70200, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 33033, jako prodávající a dále jen jako Prodávající, a na straně druhé kupující a dále jen jako Kupující.

I.2. Kontaktní údaje Prodávajícího:

VAT Electronic s.r.o., Korejská 724/15, 702 00 Ostrava-Přívoz
tel: +420 774 778 797, +420 602 507 500
e-mail: obchod@dalkove-ovladace.cz

I.3. Kupujícím se rozumí fyzická osoba v postavení spotřebitele či podnikající fyzická osoba či právnická osoba.

Kupující – spotřebitel a dále jen jako „Kupující – Spotřebitel“ je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující – podnikatel a dále jen jako „Kupující – Podnikatel“ je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele a pro účely vymezené v § 1963 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v pozdějších zněních (dále jen „občanský zákoník“) se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. V případě, že Kupující v rámci objednávky uvede své IČO, bere na vědomí, že ve smluvním vztahu s Prodávajícím vystupuje jako Kupující – Podnikatel. Pro vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím – Podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli s výjimkou § 2160. Dále se nepoužijí ustanovení upravující uzavírání smluv distančním způsobem a ustanovení o smlouvám uzavíraných mimo obchodní prostory (část čtvrtá, hlava I, díl 4, oddíl 2 občanského zákoníku). Dále se pro vztah Prodávající a Kupující – Podnikatel vylučuje § 1924 občanského zákoníku. Pro tento vztah se naopak užije § 2943 občanského zákoníku, v souladu s ním tedy Kupující – Podnikatel nemá nárok na náhradu škody, která byla způsobena vadným výrobkem v souladu s tímto paragrafem, bezvadným výrobkem, při montáži nebo instalaci výrobku či jakkoli jinak v příčinné souvislosti s výrobkem. V rámci vztahu Prodávající a Kupující – Podnikatel se taktéž vylučuje aplikace zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v pozdějších zněních.

I.4. Kupující vytvořením objednávky stvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s VOP. Nedílnou součástí VOP jsou informace pro Kupující – Spotřebitele před uzavřením smlouvy obsažené v bodě II., podmínky reklamace obsažené v bodě VII. a ochrana údajů obsažená v bodě XII.  Kupující vytvořením objednávky dále stvrzuje, že s výše uvedeným dokumentem souhlasí, a to ve znění, které je účinné a platné v době vytvoření objednávky.

  1. INFORMACE PRO KUPUJÍCÍ – SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

II.1. Prodávající sděluje Kupujícímu – Spotřebiteli následující:

II.1.1. náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby;

II.1.2. Kupující je povinen uhradit kupní cenu před převzetím zboží;

II.1.3. ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném Prodávajícím – www.dalkove-ovladace.cz (dále jen „Web“) uváděny včetně i bez DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady objednávky;

II.1.4. Kupující – Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, s výjimkami uvedenými níže, ve lhůtě třiceti dnů, která běží:

  • v případě kupní smlouvy ode dne převzetí zboží;
  • ode dne převzetí posledního kusu zboží, objedná-li Kupující – Spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně;
  • ode dne převzetí poslední položky nebo části zboží sestávající se z několika položek nebo částí, nebo
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu

II.1.5. Kupující – Spotřebitel může od smlouvy odstoupit jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Prodávajícímu. Prodávající doporučuje Kupujícímu zaslat vyplněný formulář pro odstoupení na adresu sídla Prodávajícího, či odstoupení zaslat na e-mailovou adresu Prodávajícího, sdělit osobně v prodejně Prodávajícího či sdělit prostřednictvím telefonického hovoru.

II.1.6. Kupující – Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

  • poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Prodávající před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy; Prodávající tímto sděluje Kupujícímu – Spotřebiteli, že poskytnutím takovéhoto plnění zaniká právo Kupujícího – Spotřebitele odstoupit od smlouvy;
  • dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  • dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám;
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím;
  • neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby;
  • dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil;
  • dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil;
  • a dalších důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

II.1.7. V případě odstoupení od smlouvy nese Kupující – Spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží Prodávajícímu, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za vrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

II.1.8. Kontaktní e-mailovou adresou Prodávajícího je obchod@dalkove-ovladace.cz.

  1. SMLOUVA

III.1.  Způsob objednání zboží a služeb

III.1.1. Prodávající je především elektronická servisní firma, která prodává a vyrábí dálkové ovladače. Prodávající provozuje kamennou prodejnu, proto veškeré zboží objednané z webu si Kupující může vyzvednout také osobně u Prodávajícího na prodejně na adrese Korejská 724/15, Ostrava 702 00 (dále jen „adresa Prodávajícího“) během otevírací doby Prodávajícího. Tento způsob nákupu Prodávající doporučuje a je zdarma. Na prodejně je možno platit kartou. Prodávající nabízí také možnost nákupu přímo z domova skrze nákup na webu Prodávajícího. Kupující může objednávat pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu obchod@dalkove-ovladace.cz , či písemnou žádostí zaslanou na adresu Prodávajícího. Ceny zboží jsou uváděny včetně i bez DPH. Prodávající je plátcem DPH.

III.2.  Potvrzení objednávky

III.2.1. Objednávka je přijata neprodleně, potvrzení objednávky a informace o objednávce budou Kupujícímu zaslány e-mailem během pár minut po dokončení objednávky. Potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího je kupní smlouva uzavřena. Naprostá většina objednávek je vyřízena a odeslána ještě v den, kdy je objednávka dokončena. V případě nejasností bude Kupující kontaktován. Pokud Kupující neobdrží potvrzení s číslem své objednávky, prosíme Kupujícího o zaslání e-mailu na adresu obchod@dalkove-ovladace.cz. Obvykle se jedná o špatné zadání objednávky nebo překlep v e-mailové adrese Kupujícího. Rádi pomůžeme problém vyřešit a objednávku dokončit.

III.3. Dodání zboží

III.3.1. Kupní smlouvou se Prodávající zavazuje odevzdat Kupujícímu zboží, které je předmětem koupě, a umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo k této věci. Kupující se zavazuje danou věc převzít a zaplatit Prodávajícímu kupní cenu.

III.3.2. Kupující se stane vlastníkem věci úplným zaplacením kupní ceny. Výše uvedené se obdobně užije i na zakoupení služby.

III.3.3. V případě, že má Prodávající věc odeslat, odevzdá věc Kupujícímu – Podnikateli předáním prvnímu dopravci k přepravě a umožní Kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci. V případě Kupujícího – Spotřebitele odevzdá Prodávající věc v okamžiku, kdy je věc Kupujícímu předána dopravcem.

III.3.4. V případě, že Prodávající dodá větší množství věcí, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena i na toto přebytečné množství, ledaže je Kupující bez zbytečného odkladu odmítl.

III.4. Přechod nebezpečí škody

III.4.1. Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Pokud se vada projeví do uplynutí dvanácti měsíců od převzetí věci Kupujícím, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.  Právo Kupujícího zakládá i vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti.

III.4.2. Kupující věc prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství. Pokud Kupující odhalí vady, je povinen Prodávajícího bez odkladu o tomto zjištění informovat.

III.4.3. Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující věc, přestože mu s ní Prodávající umožnil nakládat.

III.4.4. Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže Prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.

  1. ZPŮSOB DODÁNÍ A DODACÍ LHŮTA

IV.1. Prodávající zboží dodá bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy.

IV.2. Při objednávce vytvořené do 13. hodiny pracovního dne a u produktů, které jsou skladem, odesílá Prodávající zásilku ještě v ten samý den. Dodací lhůta v rámci ČR je v případě dobírky zpravidla 1-2 pracovní dny po odeslání. Při platbě předem čeká Prodávající na připsání platby na jeho účet. Zásilka na Slovensko zpravidla dorazí za 3-5 pracovních dní od odeslání. V případě, že objednávku nebude možno ihned vyřídit, např. z důvodu chybějícího zboží na skladě, bude Prodávající Kupujícího informovat e-mailovou zprávou.
Tip: pokud Kupující Prodávajícímu na e-mail zašle potvrzení platby (transakce) z banky, urychlí tím odeslání ovladače (Prodávající tak může ihned vyřizovat objednávku a nečekat na připsání platby na účet).

IV.3. Zboží je možno dodat následujícími způsoby: Zásilkovna, Česká pošta. Náklady na dopravu zboží jsou rozlišovány podle zvolenému způsobu následovně:

IV.3.1. Česká pošta

  • V České republice v případě platby předem na účet je poštovné 84 Kč, na dobírku 119 Kč při dodání na adresu a při dodání na Balíkovnu je poštovné při platbě předem na účet 54 Kč, na dobírku 89 Kč.
  • Při objednávce tří nebo více kusů dálkových ovladačů je poštovné zdarma! Způsob platby si vyberete v průběhu objednávky. Tato nabídka není platná pří využití jiných slev nebo individuálních cenových nabídek.

IV.3.2. Zásilkovna

  • V České republice je cena dodání přes Zásilkovnu za 55 Kč s doručením do výdejního místa s platbou před dodáním, na dobírku za 90 Kč. Doručení na adresu stojí 75 Kč při platbě předem, na dobírkou za 110 Kč.
  • Při objednávce tří nebo více kusů dálkových ovladačů je poštovné zdarma! Způsob platby si vyberete v průběhu objednávky. Tato nabídka není platná pří využití jiných slev nebo individuálních cenových nabídek.

              IV.3.3. GLS

  • V České republice je cena dodání přes GLS za 48 Kč s doručením do výdejního místa s platbou před dodáním, na dobírku za 84 Kč. Doručení na adresu stojí 75 Kč při platbě předem, na dobírkou za 110 Kč.
  • Při objednávce tří nebo více kusů dálkových ovladačů je poštovné zdarma! Způsob platby si vyberete v průběhu objednávky. Tato nabídka není platná pří využití jiných slev nebo individuálních cenových nabídek.

IV.4. DOPRAVA NA SLOVENSKO

IV.4.1. Na Slovensko je zboží zasíláno skrze Zásilkovnu či kurýrem na adresu. V případě platby předem je cena dodání skrze Zásilkovnu na výdejní místo 2,2 eur, na dobírku 3,8 eur. V případě dodání kurýrem na adresu je cena dodání při platbě předem 3,2 eur, na dobírku 4,6 eur. Číslo bankovního účtu: CZ3020100000002501316627 (Fio Banka). Celou částku zaplatí Kupující poštovní doručovatelce v EUR dle aktuálního kurzu Slovenské národní banky. Při objednávce tří a více kusů dálkových ovladačů je poštovné zdarma.

  1. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

V.1. Každou objednávku může Kupující zrušit sám v systému do doby než bude objednávká zpracována. Zrušení provede Kupující z potvrzovacího emailu přes DETAIL OBJEDNÁVKY a na nově otevřené stránce klikne na zrušit objednávku. 

V.2. Po zpracování již nelze objednávku zrušit a objednávku bude odeslána. V případě, že Kupující si rozmyslel nákup zboží po zpracování objednávku, může postupovat podle bodu VIII VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY) v těchto obchodních podmínkách. 

  1. VÝMĚNA NEPOUŽITÉHO ZBOŽÍ

VI.1. V případě potřeby Kupujícímu Prodávající vymění nepoužívaný a nepoškozený dálkový ovladač za jiný typ. Zboží stačí zaslat doporučeným dopisem nebo balíkem (ne na dobírku) na adresu Prodávajícího s žádostí o výměnu. Poštovní náklady spojené s výměnou nese Kupující. Prodávající uplatňuje pouze prokazatelné náklady na poštovní poplatky (na výměně tedy Prodávající nevydělává).

  1. ZÁRUKA A REKLAMACE (UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ)

VII.1. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 2 roky, pokud není níže uvedeno jinak. Případné reklamace Prodávající vyřídí ke spokojenosti Kupujícího individuální dohodou s Kupujícím a v souladu s platným právním řádem. Při každé reklamaci se Kupujícímu osobně bude věnovat technik.

VII.2. Jako doklad o záruce vystavuje Prodávající doklad o zakoupení se zákonem uvedenými údaji. Dle individuální domluvy lze případně poskytnout záruku formou záručního listu.

VII.3. Kupující – Spotřebitel má právo uplatnit pouze takový způsob odstranění vady, který není nemožný či nepřiměřeně nákladný. Toto se posoudí v návaznosti na druh vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být vada odstraněna bez značných komplikací pro Kupujícího – Spotřebitele. Prodávající pak může vadu odmítnout odstranit, pokud je to nemožné či nepřiměřeně nákladné.

VII.4. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění

VII.4.1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem, kdy Kupující převzal zboží. Tento den je uvedený na dokladu o zakoupení/záručním listě. Lhůta činí:

  • u nového zboží 2 roky
  • u použitého zboží 12 měsíců.

VII.4.2. U Kupujícího – Podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, v tom případě je tato informace při objednávce zboží vyznačena a má přednost.

VII.4.3. Lhůta končí dnem, který se číselným označením shoduje se dnem, kdy započala, o příslušný počet měsíců později. V případě výměny zboží v rámci reklama neběží nová lhůta, stěžejní je lhůta začínající běžet okamžikem převzetí zboží Kupujícím.

VII.5. Jakost při převzetí

VII.5.1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že věc nemá při převzetí vady. Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za následující:

  • věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
  • věc je vhodná k účelu, pro který ji Kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil;
  • je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

VII.5.2. Prodávající dále odpovídá Kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

  • je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
  • věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může Kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
  • je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Kupující rozumně očekávat;
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající Kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.

VII.5.3. Pokud se vada projeví do uplynutí dvanácti měsíců od převzetí věci Kupujícím, má se za to, že věc byla vadná již při převzetím věci Kupujícím, ledaže to povaha věci vylučuje. Není-li uvedeno jinak, má Kupující právo uplatnit právo z vady, které se na věci vyskytne do dvou let od převzetí, mimo:

  • u věci prodávané za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
  • opotřebování věci způsobené obvyklým používáním;
  • u použité věci pro vadu odpovídající míře opotřebování, kterou věc měla již při převzetí věci Kupujícím;
  • vyplývá-li to z povahy věci.

VII.5.4. Prodávající negarantuje kompatibilitu prodané věci s jinými Prodávajícím neschválenými součástmi, pokud tato funkčnost nebyla dohodnuta v kupní smlouvě či pokud takováto funkčnost není pro danou věc obvyklá či pokud není deklarována.

VII.5.5. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě věci věděl již před převzetím věci, anebo pokud tuto vadu Kupující sám způsobil.

VII.6. Podstatné porušení smlouvy

VII.6.1. Způsobuje-li vada podstatné porušení smlouvy a vyskytne-li se v uvedené lhůtě, má Kupující právo

  • na dodání nové věci
  • na dodání chybějící věci
  • na opravu věci
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny
  • odstoupit od smlouvy.

VII.6.2. Týká-li se vada jen součásti věci a lze-li tuto součást vyměnit, může Kupující požadovat jen výměnu součásti. Stejně tak Kupující nemůže požadovat neúměrně nákladný způsob odstranění vady či nemožný způsob odstranění vady. V případě, že si Kupující nezvolí své právo z vadného plnění včas, má právo jako by došlo k nepodstatnému porušení smlouvy.

VII.7. Nepodstatné porušení smlouvy

VII.7.1. Způsobuje-li vada nepodstatné porušení smlouvy, má Kupující právo na:

  • odstranění vady
  • přiměřenou slevu z kupní ceny.

VII.7.2. Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

VII.7.3. Kupující může požadovat dodání nové věci nebo výměnu součásti i v případě, že se jedná o odstranitelnou vadu, ale nemůže zakoupené zboží řádně užívat kvůli opakovanému výskytu vady po opravě. Toto právo může Kupující uplatnit v případě, že je třeba zboží reklamovat potřetí. Pokud se vyskytne tři a více vad současně, má Kupující stejné právo. Kupující – Spotřebitel má navíc i právo od smlouvy odstoupit.

VII.7.4. Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji Kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.

VII.8. Záruční podmínky

VII.8.1. Kupující má povinnost zboží zkontrolovat bez zbytečného odkladu po jeho převzetí, včetně jeho funkčnosti, kompletnosti a nepoškozenosti obalů.

VII.8.2. Zárukou za jakost vzniká prohlášením Prodávajícího, že Kupujícího uspokojí nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění. Záruční doba běží od odevzdání věci Kupujícímu.

VII.8.3. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost.

VII.8.4. Vadu krytou zárukou musí Kupující Prodávajícímu vytknout ve lhůtě určené délkou záruční doby, tedy do uplynutí dvou let od odevzdání věci Kupujícímu.

VII.8.5. V případě zjištění nesrovnalostí Kupující nahlásí tyto nesrovnalosti Prodávajícímu v případě osobního převzetí osobně, v případě převzetí od přepravce je vyznačí v předávacím protokolu. Kupující má také možnost převzetí zásilky odmítnout. Kupující dále může nesrovnalosti nahlásit na e-mailovou adresu Prodávajícího obchod@dalkove-ovladace.cz. Prodávající doporučuje přiložit fotodokumentaci daných nesrovnalostí.

VII.8.6. Ujednáními v tomto bodu není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Kupující může věc z důvodu neúplnosti či poškození obalu reklamovat i dodatečně, Prodávající ovšem může prokázat, že se již nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

VII.9. Postup při reklamaci

VII.9.1. Kupující může reklamaci uplatnit na prodejně Prodávajícího. Dále je možné reklamaci odeslat na adresu sídla Prodávajícího, Prodávající doporučuje zboží zaslat jako doporučený dopis v bublinkové obálce. Prodávající nepřijímá zásilky zasílané na dobírku. Zásilka s reklamací musí obsahovat reklamované zboží včetně kompletního příslušenství. Prodávající dále doporučuje přiložit doklad o zakoupení či jeho kopii či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží (například číslem objednávky), popis vady a kontaktní údaje Kupujícího (zejména zpětnou adresu a bankovní spojení). Pokud Kupující výše uvedené nepřiloží k zásilce, znemožní Prodávajícímu identifikovat původ i vadu zboží. Prodávající dále doporučuje Kupujícímu zvolit si způsob vyřízení reklamace – viz výše.

VII.9.2. Kupující bere na vědomí, že nedodá-li zboží včetně kompletního příslušenství, bude v případě odstoupení Kupujícího od smlouvy vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství.

VII.10. Výluky

VII.10.1. Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním (např. setřené popisky na tlačítkách dálkového ovladače)
  • vady vzniklé nesprávným skladováním zboží (např. koroze kontaktů baterií)
  • vady vzniklé neodbornou instalací, zacházením či zanedbáním péče o zboží
  • vady vzniklé mechanickým poškozením zboží (např. polití dálkového ovladače tekutinou)

VII.11. Vyřízení reklamace

VII.11.1. Jedná-li se o Kupujícího – Spotřebitele, Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, v případě složitých případů do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí nejpozději do 30 dnů ode dne podání reklamace. Tuto lhůtu je po dohodě s Kupujícím možno prodloužit, ne však na dobu neurčitou či neúměrně dlouhou. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace se má za to, že vada existuje. Kupující – Spotřebitel pak má stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

VII.11.2. Jedná-li se o Kupujícího – Podnikatele, Prodávající o reklamaci rozhodne do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto bude Kupující – Podnikatel informován na e-mailovou adresu.

VII.11.3. Po vyřízení reklamace opravou nebo výměnou zboží se záruka zařízení prodlužuje o dobu trvání reklamace.

VII.11.4. Prodávající vydá Kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, ve kterém uvede i dobu trvání reklamace, případně důvod pro zamítnutí reklamace. O vyřízení reklamace Prodávající Kupujícího vyrozumí telefonicky či e-mailem. Pokud Kupující zaslal zboží přepravní službou, po vyřízení reklamace bude zboží zasláno zpět na adresu Kupujícího. V případě kladného vyřízení reklamace bude Kupujícímu proplaceno základní poštovné. O proplacení poštovného je Kupující povinen požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.

VII.11.5. Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.

  1. VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY)

VIII.1. Kupující – Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí zboží, a to i bez udání důvodu.

VIII.2. Kupující – Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy vyplněním vzorového formuláře na internetových stránkách Prodávajícího či jiným korespondenčním způsobem. Vyplněný formulář či obdobné odstoupení od smlouvy zašle Kupující – Spotřebitel na adresu Prodávajícího. Prodávající doporučuje doložit číslo účtu, na které mají být vráceny vynaložené náklady, a doklad o zakoupení zboží či jeho kopii.

VIII.3. Odstoupí-li Kupující – Spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Kupující – Spotřebitel zboží nese náklady na vrácení zboží.

VIII.4. Prodávající Kupujícímu – Spotřebiteli vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání (mimo dobírkový poplatek), které od něj na základě smlouvy přijal pouze prostřednictvím zaslání na bankovní účet. Prodávající vrátí Kupujícímu – Spotřebiteli náklady na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 

VIII.5. Odstoupí-li Kupující – Spotřebitel od smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu – Spotřebiteli dříve, než mu Kupující – Spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.

VIII.6. Kupující – Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než jak je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Náleží-li Prodávajícímu náhrada za snížení hodnoty zboží, bude tato započtena na pohledávku Kupujícího – Spotřebitele na vrácení kupní ceny. Prodávající doporučuje a prosí Kupujícího, aby zboží vracel v originálním obalu – bez tohoto obalu vzniká Prodávajícímu škoda a zboží se hůře uvádí zpět na trh.

VIII.7. Kupující – Podnikatel může od smlouvy odstoupit ve lhůtě 30 dnů po dohodě s Prodávajícím. Bude-li Kupujícímu – Podnikateli umožněno od smlouvy odstoupit, má Prodávající nárok na ponížení vrácené kupní ceny o to, oč se snížila hodnota zboží. Bude-li umožněno Kupujícímu – Podnikateli od smlouvy odstoupit a vrácené zboží nebude v originálním obalu včetně veškerého příslušenství a součástí, Kupující – Podnikatel bere na vědomí, že Prodávající má právo takovéto vrácení zpoplatnit. Prodávající může toto vrácení zpoplatnit takovou částkou, které vykompenzuje náklady nezbytné pro znovuuvedení zboží do prodeje. Toto zpoplatnění bude započteno na vrácenou kupní cenu Kupujícímu – Podnikateli.

VIII.8. Prodávající může od smlouvy odstoupit v případě, že se předmětné zboží přestalo vyrábět či dodávat, případně není možné dodat Prodávajícímu od dodavatele Prodávajícího za původně sjednanou cenu. Prodávající může od smlouvy odstoupit také v případě zjevné chyby v ceně zboží (například chybějící 0, špatně umístěná desetinná čárka, …). Pokud takováto situace nastane, Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího ohledně dalšího postupu. V případě uhrazení části či celé kupní ceny ze strany Kupujícího mu tato bude vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů.

  1. EKOLOGICKÁ LIKVIDACE VYSLOUŽILÝCH DÁLKOVÝCH OVLADAČŮ

IX.1. Prodávající přispívá ke zpětnému odběru elektrozařízení. Vysloužilý dálkový ovladač nepatří do komunálního odpadu. Kompletní ovladač je třeba odevzdat na místech zpětného odběru, která jsou uvedena na www.retela.cz, u posledního prodejce nebo na stránkách jiných kolektivních systémů. Odložením použitého elektrozařízení na správné místo bude umožněno jeho zapojení do procesu ekologického nakládání, jehož výsledkem je řádné zpracování a recyklace. Recyklační příspěvek je zahrnut v ceně výrobku. Prodávající řádně přebírá odpovědnost za své výrobky a za financování jejich sběru a ekologické likvidace.

  1. INFORMAČNÍ POVINNOST

X.1. Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.

  1. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

XI.1. Kupující – Spotřebitel se může s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, jímž je například Česká obchodní inspekce. Může tak učinit na internetových stránkách www.coi.cz. Před přistoupením k tomuto řešení Prodávající zdvořile prosí Kupujícího, aby Prodávajícího kontaktoval za účelem vyřešení situace.

  1. GDPR, ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

XII.1. Prohlášení o ochraně osobních dat

XII.1.1. Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

Zákony a předpisy: - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

V SOULADU S NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 PLATNÉHO OD 25.05.2018 I. Podle Článku 13., odst.2 e) zákazník registrací a založením zákaznického účtu poskytuje a dodavatel zpracovává tyto údaje:

a) Jméno, Příjmení, Ulice, Město, PSČ /MO/
b) Název a sídlo firmy, IČ, DIČ /VO, MO/
c) Telefonní číslo, e-mail
d) Název zboží a jeho specifikaci

XII.1.2. Údaje jsou nezbytné pro uzavření a plnění kupní smlouvy, v případě nevyplnění jednoho nebo více údajů zboží nemůže být dodáno, Údaje jsou použity výhradně pro zpracování objednávky, fakturaci a dodání zboží. Údaje jsou poskytovány na dobu trvání obchodní činnosti VAT Electronic s.r.o., není-li souhlas odvolán.

XII.1.3. Získané údaje nejsou poskytované třetím stranám pro marketingové ani jiné účely. Našim zákazníkům nikdy neposíláme žádné emaily nesouvisející přímo s danou konkrétní objednávkou, ani žádné „novinky“ a podobně. Veškeré informační emaily od Prodávajícího se týkají pouze zadané objednávky – Prodávající zasílá pouze informace o:

a) přijetí objednávky,
b) o jejím stavu,
c) odeslání + sledovací číslo zásilky,
d) dotazník spokojenosti s nákupem.

XII.2.  Dotazník spokojenosti:

XII.2.1. „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím zaslání jednoho e-mailového dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky (Heureka), do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme Heurece předávat tyto informace:

a) o zakoupeném zboží,
b) Vaši e-mailovou adresu.
c) Další informace viz audit služby Ověřeno zákazníky:
https://blog.heureka.cz/2016/07/07/splneni-zavazku-ulozenych-uohs-a-audit-oz/

XII.2.2. Zavedené interní procesy v Heurece zajišťují kontrolovaný přístup k e-mailovým adresám zákazníka po dobu 10 kalendářních dnů od data jejich získání. Tento řízený přístup zabrání zneužití e-mailových adres.

XII.2.3. Po uplynutí 10 kalendářních dnů ode dne obdržení e-mailové adresy zákazníka je tato adresa transformována Společností do speciálního formátu zabraňujícímu jejímu dalšímu zneužití nebo využití pro jiné podnikatelské činnosti.

XII.3. Zákazník má možnost zažádat o zrušení zákaznického účtu

XII.3.1. Data uložená při registraci uživatele viz. bod I. a), b), c) bez realizované objednávky budou na žádost zákazníka smazána z databáze‚ b) data uložená při uzavření kupní smlouvy a realizované objednávce lze vymazat po uplynutí zákonné lhůty dle Zákona o účetnictví, zákon č. 563/1991Sb., § 31 tohoto zákona.

XII.3.2. Zákazník zašle odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů na e-mailovou adresu info@dalkove-ovladace.cz, a to:

a) ze stejné e-mailové adresy na kterou je zákaznický účet registrován,
b) z jiné e-mailové adresy sdělí celé registrační údaje pro ověření.

XII.3.3. Zrušení zákaznického účtu bude provedeno ve lhůtě 30 dní a zákazník obdrží informace o způsobu zpracování.

Back

Nevíte si rady?

Napíšte nám značku a model Vašeho přístroje, rádi Vám pomůžeme s výběrem!

RYCHLÝ KONTAKT

Dálkové ovladače
VAT Electronic s.r.o.

Korejská 15, 70200 Ostrava

Provozní doba servisního centra a prodejny v Ostravě
  • Po - St 8:00 - 16:30
  • Čt - Pá 8:00 - 15:00
(+420) 774 778 797
(+420) 602 507 500

Kontaktní formulář

Názory zákazníků

Super obchod

Jsem100%spokojená, všem doručuji tento obchod. Rychlé a profesionální jednání objednané zboží v pořádku.
pokračování...

OVLADAČ

V PÁTEK OBJEDNÁNO, V PONDĚLÍ BALÍK DOMA. OCHOTA A RYCHLOST,BUDU DOPORUČOVAT VŠEM . SUPER E-SHOP. DÍK PÁJA.
pokračování...

Diky

Vstřícný lide s profesionálním přístupem.Nic pro ně nebyl problém,vše super,doručeno do druhého dne.Vic takových e-shopu.
pokračování...

Poděkování

Objednala jsem si ovladač na televizi a netrefila jsem ten správný. Paní nám po telefonu poradila jak postupovat. Poslala jsem email s fotkou...
pokračování...

podekovani

Zakoupil jsem dalkovy ovladac ktery nefungoval tak jsem napsal email ze mi ovladac nefunguje ale jeste ten den mi poslaly druhy aniz bych vratil ten...
pokračování...

Veliká pochvala

Dobrý den. V pondělí jsem si objednala ovladač na satelit a v úterý jsem ho měla doma.Funguje perfektně. Se zbožím jsem spokojená a s...
pokračování...

Poděkování

Dobrý den, chtěl bych Vám poděkovat za Váš profesionální přístup,a ochotu řešit problémy.Po obdržení nového ovladače,vlastně dvou,...
pokračování...

Pochvala!!!

Děkuji! Vše v pořádku doručeno, General funguje výborně a dokonce jsem odhalil nové funkce;-), které původní originální ovladač neměl.
pokračování...

pochvala

Dobrý den,děti nám rozbili ovladač u vás jsem si objednala nový v pátek a v úterý už jsme ho měli doma.Ovladač funguje, jsme moc...
pokračování...

Poděkování

Dobrý den, dnes jsem obdržela ovladač, náhradní, vámi doporučený, k televizi Gogen. Funguje bezvadně a je i praktičtější, než...
pokračování...